El meu pare era un empresari de molt èxit que corria maratons. Ara no pot ni moure’s i li he de rentar els ous cada matí.
La meva mare era una força de la natura que ens mantenia units a tots amb el seu amor. Ara té càncer i es passeja per casa en bata i menjant iogurts.
La meva germana Tiffany treballava i estudiava al mateix temps. Ara ha perdut els nervis i es planteja si la religió és la resposta.
El meu germà Greg era feliç, acabava de sortir de l’armari i coneixia algú interessant cada nit. Ara fa dotze mesos que no folla.
La meva germana Chelsea era una nena prodigi. Ara pensem que potser és autista.
La meva germana Jessica era una adolescent amb una gran sensibilitat. Ara es vol escapar amb el seu entrenador de lacrosse, un mormó que té vint-i-cinc anys més que ella.
Jo tenia una molt bona feina a Los Angeles i vivia amb una noia increïble. Ara dormo al soterrani de casa els pares, entre pipís de gat.
Se’ns crema la casa, i jo me’n ric de tot. Tu què faries?
«Intensament colpidor, brutalment còmic.» The Times
MILLOR LLIBRE DE L’ANY SEGONS ENTERTAINMENT WEEKLY

Dan Marshall nació en 1982 y creció en Salt Lake City, Utah. Estudió en UC Berkeley y después trabajó en el departamento de comunicación de una empresa de Los Ángeles. A los veinticinco años, su vida dio un giro: se vio obligado a dejar ese trabajo para volver a su casa a cuidar a sus padres. Fue en ese periodo cuando empezó a escribir sobre las aventuras trágicas, y que de algún modo él supo ver cómicas hasta la carcajadas, que había vivido y que estaba viviendo. De ahí salió la maravilla de libro que ahora el lector tiene en sus manos: Arde tu casa. Después de aquella etapa, Marshall volvió a Los Ángeles, donde estudió escritura de guiones y encontró su hueco en Hollywood escribiendo comedia. Uno de los guiones que le encargaron fue el de su propio libro, cuya adaptación dirigirá Jonathan Levine y protagonizará Miles Telles, la estrella de filmes como Whiplash. De todo aquel episodio familiar nefasto, salió su verdadera vocación.