Tot i que el mussol Elvis reconeix que els seus veïns els ratolins són ben capaços d’alegrar-li el dia, també necessita temps per a ell, per llegir el diari, omplir l’herbari o dormir la migdiada. I és impossible, perquè aquests petitons no podrien ser més escandalosos. La solució, després de pensar-hi molt, la troba a les colònies humanes: allà els nens van a un lloc anomenat escola. Tot el matí! I qui millor que ell per fundar una nova escola per a aquests ratolins tan inquiets? És un pla idíl·lic, però els petits ratolins, a més d’escandalosos, són molt trapelles. Al mussol Elvis se li gira feina per posar ordre a la seva escola!
Com anirà el primer dia de classe?

Estudió Literatura e Historia, sus dos grandes pasiones, y trabaja como conservadora de patrimonio. ¿Y qué conserva? Un poco de todo: obras de arte y recuerdos de infancia, cuadros grandísimos y momentos inolvidables con sus amigos. Cosas a las que volver una y otra vez. Todo lo vuelca en sus libros, que escribe para todos los públicos, porque no hay mejor manera de conservar algo que meterlo entre las páginas de un libro. Por eso tiene una biblioteca inmensa en su casa. Y por eso no deja de escribir historias tan tiernas y divertidas como la que tienes en las manos.

Marc nació en Dijon en 1970. Es ilustrador, escritor y diseñador gráfico. Ha publicado decenas de libros para niños, entre los que destacan: La vuelta al mundo de Mouk (SM), Nunca hagas cosquillas a un tigre (Libros del Zorro Rojo) o Mi gran amigo Barkus (Astronave). La serie de Perro Apestoso es uno de sus mayores éxitos. Jamás había dibujado un perro tan pestilente, y a la vez tan adorable, y al que le pasasen tantas cosas. ¡Y las que le quedan!